Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
FaQu

(PODANIE) FaQu

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: ✯(FaQu)✯

Doświatczenie : 1300h(ogólnie) byłem na jednym serwerze admine ale przez mój stary sprzęt musiałem zrezygnować 

Steam ID: https://steamcommunity.com/id/jagfiaf

Opowiedz coś o sobie: (jak do nas trafiłeś, czym się zajmujesz w życiu codziennym, dlaczego akurat Grajkownia itp)

Moje imie to Wojciech.Na serwer trafiłem przypadkiem szukająć nowego serwera.Kiedy weszłem na serwer byłem mile zaskoczony. Na codzienn gram w piłke nożną od 4lat trenuje trawiłem do przedsionku kadry polski ale z powodu kontuzji nie pojechałem na mecz towarzyski. Dlaczego akurat Grajkowania?, ponieważ jest miła atmosfera admini  są bardzo pomocni i przyjazni dla nowych graczy na serwerze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
13 minut temu, FaQu napisał:

Nick na serwerze: ✯(FaQu)✯

Doświatczenie : 1300h(ogólnie) byłem na jednym serwerze admine ale przez mój stary sprzęt musiałem zrezygnować 

Steam ID: https://steamcommunity.com/id/jagfiaf

Opowiedz coś o sobie: (jak do nas trafiłeś, czym się zajmujesz w życiu codziennym, dlaczego akurat Grajkownia itp)

Moje imie to Wojciech.Na serwer trafiłem przypadkiem szukająć nowego serwera.Kiedy weszłem na serwer byłem mile zaskoczony. Na codzienn gram w piłke nożną od 4lat trenuje trawiłem do przedsionku kadry polski ale z powodu kontuzji nie pojechałem na mecz towarzyski. Dlaczego akurat Grajkowania?, ponieważ jest miła atmosfera admini  są bardzo pomocni i przyjazni dla nowych graczy na serwerze.

Nie chcę być niemiły ale warto by było poprawiać błędy które masz podkreślone.

Cytat

codzienn

Cytat

weszłem

Cytat

szukająć

Cytat

Doświatczenie

Bo mega słabo się to czyta 😕

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Obawiam się, że nie jesteś wystarczająco dojrzały 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość