Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
red john

Podanie o Admina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam na imię Maksymilian w grze pod Nickiem red JOHN (MASTER). Chciałbym o przyjęcie mnie do grona administracji. Często wchodzę na ten serwer, ale czasami spotykam się cheatującymi graczami. Mam 13 lat ale myślę że jestem na tyle odpowiedzialny żeby pełnić tą ciężką pracę.

W CS:GO zacząłem grać w wieku 10 lat i nigdy nie krzyczałem przez mikrofon czy inne dziecinne rzeczy, choć nie sądzę, że jestem jak dorosły. Nie mam za dużego doświadczenia jako administrator, ale myślę, że sobie poradzę. Piszę to dlatego, bo myślę, że na tego typu serwerach powinien liczyć się skill, a nie kto ma lepsze cheaty lub kto ma więcej pieniędzy. 

Mam nadzieję że przyjmiecie moje podanie.:classic_wink:

Pozdrawiam

Maks

Edytowane przez red john

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak przeczytałem że admin 16 + ale i tak próbuję bo kocham ten serwer i nie przesadzam.?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Maks... jesteś jeszcze za młody na to. Będzie lepiej jak pozostaniesz na tej pozycji, gdzie jesteś teraz, z całym szacunkiem dla Twoich umiejętności gry. Zawsze możesz udzielać się na forum, to też ważne aby w przyszłości myśleć o takiej posadce ?

• Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Weźcie w końcu usuńcie ten zjebany zapis, że admin ma mieć te 16 lat XD Ja rozumiem, że chcecie trzymać na serwie renomę no bo przecież admin poniżej 16 lat to już siara i obciach (XD!) ale o zgrozo, nie róbcie z tego wymogu a jedynie przywilej który będzie działał na dodatkową korzyść. Zapomnieli jak za gówniarza siedzieli przed kompem i każdy maniaczył w csa a teraz podorastali i się zgrywają ? Ode mnie ziomeczek ma plusa bo ma git składnie i używa interpunkcji no i będzie komu wejść na serwer bo widzę że już od 2 tygodni nie możecie dobić full slotów xD essa

Edytowane przez ` StiG .!
  • Like 1