Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. *(Seba)*

    GTA V

    Sami pewnie w Błękitnej Ostrydze siedzą. xD
  4. O maryjo, co oni narobili 😞 Sieczka, młocka i rozpierducha
  5. TriBal

    GTA V

    No i po co od razu taka agresja? Normalnie jak ten gościu na obrazku.... 😞 Sam popatrz, czyż ten gościu nie wygląda jak nieujawniony członek zespołu Village People, który jest właśnie pacyfikowany za wykrzykiwanie haseł typu: hetero jest złem?
  6. Ostatni tydzień
  7. Mati

    GTA V

    Cicho tam kryptogeju 😄
  8. Decapitated - Instinct Pięknie główka tutaj chodzi... i ten breakdown słitaśny z 3:41
  9. TriBal

    GTA V

    On raczej wygląda jakby brał udział w paradzie równości i go właśnie pacyfikują za krzyczenie że hetero to zło x]
  10. Zgłoś się do mnie na steam 🙂
  11. Od przybytku głowa nie boli. Jestem na tak pod warunkiem, że serwer stanie na nogi ecks de
  12. Pisał niejednokrotnie na SB między 12 a 16, że brakuje adminów,. Przyda się ktoś kto gra w takich godzinach. Niech ktoś sprawdzi jego zgłoszenie. Jeśli typ którego zgłosił w skardze był odjebany to ma kolejnego plusa.
  13. Admina zabiera się tyle samo czasu co daje w razie czego 😁
  14. Dobra, to jak już jonek popiera to znak, że coś jest na rzeczy :D Osobiście dałbym mu szansę. Ostateczna decyzja należy do Shiawase.
  15. Ja też bym mu dał na próbę. Często gra, wysoko w rankingu jest. Z tego co widziałem to ludzi upominał słownie to można dać mu trochę większej mocy.
  16. pAC

    Ponowne Podanie vKrecik

    Dajmu mu szanse i tak teraz mało adminów widać (w tym i ja) takze przyda się. Jak cos kick i po problemie 🙂 Fajnie, ze sie tak rozpisałeś +
  17. Moonshine

    GTA V

    Mati uliczny fajter
  18. ehh takie na odwal pisane... czy Wam sie nie chce nawet czegoś porządnie zrobić. Nick: Dzien: Godzina/y: Tyle mi potrzeba. Wiem, że jest w tytule nick, ale prosciej jak wszystko jest pod sobą.
  19. Ten gracz ma wh dowod gotv : 18.28 runda 30
  20. No dobra, ale gdzie dowód ze to ten sam gracz
  21. @pAC na inny temat ale na tego samego gracza
  22. To jest do innego tematu Krecik... Bez logów ciężko będzie Ci udowodnić
  23. Napisane przez @pAC : Znalazłem demko do pobrania tutaj: https://megawrzuta.pl/download/d2c2dcefc35f2280a57e2432a89f2ccb.html 2:00- 2:03 - 2:04 - tutaj widzimy jak sobie lata na BH widać na paru akcjach info od boga i nie sprawdzanie miejscowek tylko wpatrywanie sie w przeciwnika i wyczekiwanie
  24. Bagieta, n kurde, czy Ciebie się sufit na głowę nie spadł? Czy jak Twój sąsiad dostanie mandat to Ty go płacisz? Dowody.
  25. TriBal

    Skarga na Bagiete

    Demko do rozpisania albo sprawy nie było. Co Wy dzieci jesteście by takie dowody jak: nick, napisanie czegoś na czacie w grze, uznawać za dowody? Demko proszę, inaczej ub i temat zostanie zamknięty.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
×